BLOG+

Koronkowa Wigilia 2010

Koronkowa Wigilia 2010

2010-12-23

redaktor redaktor

W tym roku postawiliśmy na rękodzieło z Istebnej! Pracownianą choinkę ozdobiły koronkowe anioły, dzwonki, gwiazdy i „mrozy”, które wykonała dla nas Pani Irena Kawulok. Sztuka tworzenia takich koronek liczy sobie już...

więcej...

Projektowanie salonów optycznych - artykuł do OPTYKA POLSKIEGO

Projektowanie salonów optycznych - artykuł do OPTYKA POLSKIEGO

2010-10-26

Darek Gocławski Darek Gocławski

Zostaliśmy poproszeni o wypowiedź do magazynu OPTYK POLSKI nt. zasad projektowania salonów optycznych i aranżacji okien wystawowych: 1. Okulary i oprawki w roli głównej – jak je eksponować na witrynie sklepowej, aby...

więcej...

Pandora - salony w Arkadii i Galerii Mokotów

Pandora - salony w Arkadii i Galerii Mokotów

2010-10-02

redaktor redaktor

Pandora to znana na rynku marka oferująca biżuterię i zegarki. Spośród innych wyróżnia ją możliwość dobierania i łączenia pojedynczych elementów w ciekawe i niebanalne kompozycje. Dzięki temu każdą bransoletkę,...

więcej...

Światło, dźwięk i wyspy w Carrefourze - wywiad dla Wiadomości Handlowych

2010-09-03

Darek Gocławski Darek Gocławski

W sierpniu miałem okazję skomentować ruchy Carrefoura i Auchan poprawiających światła, zapachy i dźwięki w swoich halach. Poniżej wywiad, którego udzieliłem dla Wiadomości Handlowych (www.awiadomoscihandlowe.pl). Światło,...

więcej...

artykuł do "TOP LOGISTYK" nt projektowania sklepów z uwzględnieniem potrzeb logistyki

2010-08-10

Darek Gocławski Darek Gocławski

    Z mojego punktu widzenia, jako architekta projektującego i wyposażającego sklepy i powierzchnie handlowe, jako błędy poczytuję wszelkie elementy wydłużające lub utrudniające procesy logistyczne.Typowe błędy to:- brak...

więcej...

Artykuł pt.: "TOP 5 sklepów z galanterią i obuwiem" dla Mody Męskiej

Artykuł pt.:

2010-07-29

Darek Gocławski Darek Gocławski

Dobry projekt sklepu jest podstawą rozwoju markiCodziennie powstają na świecie tysiące sklepów, dziesiątki nowych konceptów. Jakie elementy stanowią o sukcesie konceptu i o rozwoju firmy, marki?Poza towarem, ceną, lokalizacją i...

więcej...