BLOG+

SONY, czyli jak ekspresowo zinwentaryzować 163 punkty sprzedaży?

SONY, czyli jak ekspresowo zinwentaryzować 163 punkty sprzedaży?

2010-03-18

redaktor redaktor

Praca dla SONY była dla nas doskonałą szkołą organizacji i koordynacji dwóch ekip – będącej w terenie oraz działającej w pracowni. Naszym zadaniem było wykonanie inwentaryzacji i przygotowanie kompletnej dokumentacji dla...

więcej...

WARTOŚĆ DODANA. ŚWIATOWE WZORNICTWO Z POLSKI - wystawa w IWP

WARTOŚĆ DODANA. ŚWIATOWE WZORNICTWO Z POLSKI - wystawa w IWP

2009-09-03

redaktor redaktor

Odwiedziliśmy Instytut Wzornictwa Przemysłowego, żeby obejrzeć wystawę: "WARTOŚĆ DODANA. ŚWIATOWE WZORNICTWO Z POLSKI", która została zorganizowana w ramach projektu "Zaprojektuj Swój Zysk".  W siedmiu działach...

więcej...

ZONE - nowy sklep w Galerii Mokotów

ZONE - nowy sklep w Galerii Mokotów

2009-09-01

redaktor redaktor

Skoordynowaliśmy budowę sklepu ZONE – znanej skandynawskiej marki oferującej artykuły wyposażenia domu, kuchni oraz łazienki. Wnętrze sklepu to kontrasty bieli i czerni. Kolory te występują zarówno na ścianach i posadzce, jak...

więcej...

Konkurs na wnętrze agencji interaktywnej

Konkurs na wnętrze agencji interaktywnej

2009-07-05

redaktor redaktor

Wzięliśmy udział w konkursie na wnętrza agencji interaktywnej K2. Firma K2 to zespół specjalistów z zakresu marketingu, kreacji, jak również projektowania i budowy zaawansowanych systemów informatycznych....

więcej...

marki luksusowe - artykuł do Mody Męskiej

marki luksusowe - artykuł do Mody Męskiej

2009-02-26

Darek Gocławski Darek Gocławski

Marki luksusowe   W poprzednim numerze Mody Męskiej poruszyłem tematy związane z klimatem sklepu. Tematem dzisiejszego artykułu jest marka luksusowa.   Człowiek ma potrzeby. Potrzeby dzielę na podstawowe - związane z zapewnieniem...

więcej...

Earth Collection doceniony przez magazyn Sukces!

Earth Collection doceniony przez magazyn Sukces!

2009-01-10

redaktor redaktor

Naturalny styl i elegancja sklepu z odzieżą, którego jesteśmy autorami, został zauważony przez magazyn Sukces. Butik powstał zgodnie z zasadą odzyskaj - napraw - użyj ponownie. Ważne było, aby w największym stopniu wykorzystać...

więcej...