koncept sieci dla marki The Earth Collection - ekologia w akcji!

 The Earth Collection to marka sprzedajÄ…ca swoje produkty w ponad 30 krajach na caÅ‚ym Å›wiecie. Specyficzne wymagania naszego klienta zwiÄ…zane sÄ… z wyznawanÄ… przez niego filozofiÄ….  Od poczÄ…tku swojego istnienia firma przywiÄ…zuje szczególnÄ… uwagÄ™ do ochrony Å›rodowiska i przestrzegania praw czÅ‚owieka.

Kiedy zostaliÅ›my wybrani do opracowania koncepcji sieci sprzedaży w Polsce, naturalnym punktem wyjÅ›cia byÅ‚o przyjÄ™cie zasady: odzyskaj/napraw/użyj ponownie. Dlatego też zdecydowaliÅ›my, że w każdym nowo powstaÅ‚ym sklepie zostanie zachowywana jak najwiÄ™ksza ilość zastanych elementów. Ponadto poÅ‚ożyliÅ›my nacisk na użycie materiaÅ‚ów pochodzÄ…cych z recyklingu. ZrezygnowaliÅ›my także z „egzotyki” na rzecz tego co lokalne, nie wymagajÄ…ce nieekologicznego transportu.

 W pierwszym sklepie The Earth Collection zachowaliÅ›my stare elementy, takie jak ceglane Å›ciany. ZdecydowaliÅ›my siÄ™ też nie ukrywać instalacji na Å›cianach. Pomalowane na czarno i czerwono staÅ‚y siÄ™ ciekawym elementem dekoracyjnym. Drewniane trapy, poÅ‚ożone od ulicy do wejÅ›cia pÅ‚ynnie przechodzÄ…ce do Å›rodka lokalu to lekki i bezinwazyjny sposób na poÅ‚Ä…czenie różnych poziomów sklepu i zewnÄ™trza oraz ukrycia części instalacji. 

PodÅ‚użny, „tramwajowy” ksztaÅ‚t pomieszczenia zainspirowaÅ‚ nas do użycia siedzeÅ„ ze starego tramwaju R13. Ten recykling to nie tylko jedna z zasad klienta, lecz także ukÅ‚on zÅ‚ożony dawnym projektantom i nawiÄ…zanie do lokalnego charakteru Saskiej KÄ™py. W ten sposób szerzej nawiÄ…zaliÅ›my do filozofii The Earth Collection kÅ‚adÄ…cej nacisk na szacunek dla czÅ‚owieka i pielÄ™gnowanie spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci. 

 GÅ‚ównym elementem identyfikujÄ…cym sklepy w caÅ‚ej Polsce sÄ… zaprojektowane przez nas szafy.  SÅ‚użą one nie tylko do ekspozycji ubraÅ„ lecz także pozwalajÄ… na wygodne wydzielenie stref lokalu. Stelaż szafy zostaÅ‚ wykonany ze stali pomalowanej pÄ™dzlem oraz zbrojonego szkÅ‚a, natomiast „plecy” z polskiego lnu lub falistej tektury.  Koncepcja zakÅ‚ada zmianÄ™ materiaÅ‚u użytego na „plecy” w zależnoÅ›ci od istniejÄ…cych lokalnych produktów tak, aby podkreÅ›laÅ‚y charakter miejsca.

 PowstaÅ‚a koncepcja idealnie realizuje filozofiÄ™ klienta. JednoczeÅ›nie zastosowane rozwiÄ…zania sprawiajÄ…, że każdy sklep może być niepowtarzalny, a przy tym rozpoznawalny jako należący do „rodziny” The Earth Collection.

 

 


Następny projekt

Projekt ekskluzywneg...

Salony
Następny projekt

Koncept sieci salonÃ...

Salony

PODOBA CI SIĘ
TEN PROJEKT?

Przygotujemy ofertÄ™
specjalnie dla
Ciebie.

Skontaktuj siÄ™ z
nami