Koncept sieci sklepów ERA
Opracowaliśmy nowy koncept dla PTC Era.
Nasz projekt był przeznaczony do wdrożenia w sieci sklepów i salonów ERA w całej Polsce (ponad pół tysiąca lokalizacji).
Duża skala projektu wymagała starannej organizacji prac projektowych, "inteligentnego" systemu meblowego, skutecznej i intuicyjnej nawigacji w punktach a specyfika klienta - Polskiej Telefonii Cyfrowej - umożliwiła nam zastosowanie najnowocześniejszych technologii, materiałów, rozwiązań multimedialnych i teletechnicznych.
Nasz projekt obejmował również opracowanie zasad visual merchandisingu wraz z produkcją oznakowań, dobór strojów pracowników, opracowanie zasad oznakowania wewnętrznego, określenie zasad komunikacji marketingowej i inne.
Z zadania wywiązaliśmy się bardzo skutecznie.
Koncept A+D zdobył uznanie i został wdrożony w pilotażowych lokalizacjach Ery.
Główne cechy konceptu:
- duża elastyczność i pojemność ekspozycji
- ekspozycja "żywych" telefonów - podpiętych pod ładowanie i alarmy
- ukrycie ogromnej ilości instalacji teletechnicznych za panelami meblowymi przy równoczesnym zapewnieniu komfortowego dostępu na potrzeby serwisu
- autorskie siedziska, biurka, panele ekspozycyjne, meble poczekalni, materiały POS
- czytelne strefowanie sali sprzedaży
- logiczne i skuteczne zasady ekspozycji produktów i usług (visual merchandising)
- doskonałe oświetlenie poszczególnych stref
- elegancki branding wnętrz
- ekonomicznie uzasadnione decyzje projektowe i materiałowe
- krótki czas implementacji konceptu w nowych lokalizacjach
- duży stopień standaryzacji systemu.
Nasze doświadczenie i skuteczność zaowocowały wieloletnią współpracą z PTC.
Mamy przyjemność pracować dla PTC S.A. nieprzerwanie od 2005 roku do dziś (2013), z czego jesteśmy szczerze dumni.