Nowy koncept dla SOUL (CAT, CONVERSE, MERRELL)

Stworzyliśmy nowy koncept dla sieci sklepów SOUL (marki: CAT, Converse, Merrell i in.). Dzięki dobrej współpracy z Inwestorem (Soul / Grupa EMF) udało się wykreować wnętrze "konkursowe" - nietypowe - oryginalne, pojemne, elastyczne, spójne, a przede wszystkim szczere.

Użyliśmy prawdziwego drewna na podłogę, zwykłej blachy na ściany i najzwyklejsze bloczki betonowe do ekspozycji. Blacha, bloczki, drewno - wykorzystane praktycznie bez przetwarzania - wszystko może być ponownie użyte. Materiały wykorzystują swoje cechy: blacha stoi oparta o ścianę, bloczki są poukładane w stosy... Bez dekoratorstwa i gadulstwa: materiał + forma + funkcja.

Grafiki przetworzył znany malarz - Bartek Leszczyna (uczeń prof. Tarasina). Koncept A+D.
Nie sposób przejść obojętnie obok tego konceptu.
Pierwszy lokal powstał w CH Arkadia / Warszawa, drugi w Al. Jerozolimskich / Warszawa, kolejne planowane są w całej Polsce.

PODOBA CI SIĘ
TEN PROJEKT?

Przygotujemy ofertę
specjalnie dla
Ciebie.

Skontaktuj się z
nami