BLOG+

Vision Express - projekt salonów firmowych

2010-05-07

redaktor

Zostaliśmy zaproszeni do przetargu na opracowanie konceptu salonów Vision Express Super Optyk oraz Vision Express Trendy.

Dwa salony oferujące podobne produkty (oprawy, okulary przeciwsłoneczne), a jednak w innym klimacie i skierowane do różnych grup docelowych.

VE Super Optyk to salony z aspektem medycznym (badanie wzroku na miejscu, laboratorium optyczne), z szerokim wyborem opraw w przystępnej cenie oraz licznymi promocjami. Ponieważ grupa docelowa jest bardzo szeroka, wnętrze, które zaproponowaliśmy, jest jak najbardziej neutralne. Jasne, z elementami drewna, czytelnym podziałem produktów na marki. Ruchome lustra pozwalają elastycznie dzielić ekspozycję. Wnętrze daje poczucie przyjaznego i bezpiecznego.

VE Trendy skierowane jest do klientów w wieku ok. 35 lat, podążających za nowościami, modą, skupionych na kreowaniu własnego wizerunku i szukających najnowszych rozwiązań technologicznych w optyce. W tym przypadku zaproponowaliśmy elegancką grę bieli i czerni z mocnymi akcentami graficznymi (odważne w formie lampy, ściana w kolorze intensywnej czerwieni). Produkty prezentowane są w komfortowych odstępach na płaszczyznach poziomych. Wnętrze jest funkcjonalne, a przy tym podkreśla indywidualny styl klientów.