BLOG+

Wykład A+D pt.: Budowanie wizerunku marki sieci handlowej poprzez przemyślaną aranżację wnętrz sklepów

2012-10-25

Darek Gocławski

Podczas RE:design conference & expo 2012 poprowadziliśmy wykład pt.:

Budowanie wizerunku marki sieci handlowej poprzez przemyślaną aranżację wnętrz sklepów

Zostaliśmy poproszeni o poprowadzenie wykładu nt marki, budowania marki, tworzenia wnętrz sklepów, budowania sieci sklepów i spinania sieci sklepów z marką w spójną i skuteczną całość.

Podczas konferencji opowiedzieliśmy o tym, czym jest marka i jakie elementy ją tworzą.
Później skupiliśmy się na samej aranżacji wnętrz sklepów.
Wypunktowaliśmy podstawowe elementy określające charakter wnętrz.
Mając ww. przeanalizowaliśmy zastosowane rozwiązania w aranżacji placówek sieci sklepów.
Na koniec opowiedziałem o podstawowych korzyściach oraz o najczęściej popełnianych błędach przy budowaniu wizerunku marki w sieci sklepów.

Wykład był bardzo ciekawy i wywołał kilka dyskusji.

Generalne wnioski:
Rynek jednak wskazuje tendencję zaniżania jakości i skracania czasu kreacji. Trudno przez to zaprojektować koncepty elastyczne, z dobrze dobranych materiałów wykończeniowych.

Coraz większy nacisk na efektywność, tempo projektowania i budowania, powtarzalność placówek i obcinanie kosztów aranżacji wnętrz powodują, że bardzo trudno zaprojektować porządny koncept, z wartościami, funkcjonalnością i po prostu ładny a przy tym tani.

Na szczęście udaje nam się to przy każdym koncepcie, choć wymaga ogromnego doświadczenia, zaangażowania i świadomości projektowej.
Przykład? - nasz koncept dla ROT Kielce (powtórzony w ponad trzydziestu placówkach) zdobył nawet tytuł "najpiękniejszego", z czego jesteśmy bardzo dumni.

Zapraszamy do współpracy.
Oferujemy starannie przemyślane rozwiązania. Za każdym razem uzasadnione. efektywne, efektowne i niepowtarzalne. Co roku tworzymy kilka / kilkanaście konceptów dla dużych sieci lub dla kilku placówek. W tej chwili pracujemy nad konceptem wyjątkowych restauracji połączonych z delikatesami, barem itp., nad konceptem sieci kwiaciarni, sklepów z butami (Converse itp.) i koncept dla sieci sklepów z artykułami dla dzieci.