Najlepsze Biura Obsługi Klienta - sieć PSG
Koncept dla sieci 100+ biur obsługi klienta PSG, pomimo ogromnej złożoności, powstał w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Przeanalizowaliśmy firmę, zrobiliśmy wywiady i wizje lokalne. Wyciągneliśmy wnioski i zaproponowaliśmy wnętrza o cechach podkreślających inżynierską precyzję firmy, komfort obsługi, nowoczesność, ekologię a równocześnie wnętrza elastyczne, użyteczne, ponadczasowe i zapewniające komfort klientom oraz pracownikom.
Szczególną uwagę zwróciliśmy na precyzyjny projekt oświetlenia, akustykę, materiały wykończeniowe i detale użyteczne. Staraliśmy się ztworzyć klimat przyjaznego profesjonalizmu, otwartości. Maksymalnie uprościliśmy rozwiązania. Wykorzystaliśmy powierzcnie matowe, bardzo nowoczesne a przy tym przyjazne i miłe w dotyku. Obrazki nie oddają klimatu, jaki panuje we wnętrzach. Nalezy pamiętać, że klienci spędzają tu średnio pół godziny i doceniają detale, wygodę, akustykę i ogólny komfort miejsca.
Standard wdrożyliśmy w ponad setce lokali w całym kraju. Zapewniliśmy błyskawicznie wykonane inwentaryzacje, projekty, koordynację w całym kraju. W ciągu zaledwie jednego kwartału. Z zachowaniem najwyższej jakości, dbałości o detale i z indywidualnym podejściem do każdej placówki.
Koncept miejsc obsługi klienta zdobył nagrodę najlepsze Miejsce Sprzedające Usługi w Polsce 2018!